Aviva udostępniła klientom usługę mojeID

Dodano: 24-03-2021
Publikator: informacja prasowa

Spółka życiowa Avivy umożliwiła klientom zdalne potwierdzanie swojej tożsamości na portalu MojaAviva poprzez mojeID. Usługa będzie szczególnie przydatna przy zawieraniu na odległość umów ubezpieczenia na życie.

– Wierzymy, że mojeID idealnie wpasuje się w oczekiwania naszych klientów i użytkowników cyfrowego ekosystemu MojeAviva. To już kolejne cyfrowe rozwiązanie na przestrzeni ostatnich miesięcy, które wdrażamy z myślą o usprawnieniu obsługi osób, które zaufały naszej firmie. Możliwość potwierdzenia tożsamości z wykorzystaniem mojeID znalazła zastosowanie w procesie zdalnej sprzedaży ubezpieczenia na życie i realizuje wielokanałową strategię obsługi klienta w dobie Covid-19 – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie.

mojeID to rozwiązanie służące do potwierdzania tożsamości w ramach procesów realizowanych online. Dane klienta są sprawdzane przez tzw. dostawcę tożsamości, czyli zaufany podmiot, który wcześniej zweryfikował dane klienta (zazwyczaj są to banki). MojeID zostało opracowane przez KIR. Mogą z niego korzystać zarówno dostawcy usług komercyjnych, jak i w administracji publicznej.

Poza Avivą mojeID wdrożyło m. in. PZU, Nationale-Nederlanden, mBank czy PKO Ubezpieczenia.

wstecz