Allianz Polska uruchamia platformę sprzedażową Allianz Online

Dodano: 11-06-2018

Allianz Polska uruchomił serwis Allianz Online do sprzedaży ubezpieczeń. Polska jest pierwszym krajem, w którym ubezpieczyciel wdrożył to rozwiązanie sprzedażowe.  

Poprzez serwis www.allianzonline.pl ubezpieczyciel będzie oferował do sprzedaży bezpośredniej najpopularniejsze ubezpieczenia komunikacyjne: OC, AC, NNW, Assistance, ubezpieczenie szyb i ochronę prawną.

- Zwiększa się grupa klientów, którzy poszukują informacji i chcą kupować ubezpieczenia w Internecie. Wprowadzając Allianz Online i nową ofertę produktową chcemy zwiększyć nasz udział w tym segmencie rynkumówi Marcin Warszewski, Dyrektor Zarządzający Regionalnego Centrum ds. Sprzedaży Bezpośredniej Allianz.

Z oferty e-commerce mogą skorzystać klienci indywidualni i mali przedsiębiorcy. Ubezpieczenia zapewniają ochronę zarówno pojazdom osobowym jak i dostawczym. W ofercie znajdują się także nowe produkty. Poprzez platformę możliwy jest zakup:

  • Auto Casco w formule ubezpieczenia od wszystkich ryzyk, z możliwością naprawy samochodu w warsztacie ASO lub w jednym z ponad 100 warsztatów partnerskich Allianz
  • Nowy wariant ekonomiczny Auto Casco Gotówka
  • Ubezpieczenie od pożaru i kradzieży
  • Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków z potrójną sumą ubezpieczenia w przypadku śmierci kierowcy
  • Ubezpieczenie assistance – pomoc drogowa w kilku wariantach
  • Ochrona prawna obejmująca porady prawne i pokrycie kosztów adwokata oraz kosztów sądowych

Allianz proponuje swoim klientom nowoczesne rozwiązania nie tylko przy zakupie ubezpieczenia. Klienci mogą zgłaszać szkody przez formularz internetowy, a informacje o wycenie sprawdzą przy pomocy mobilnych aplikacji, z możliwością otrzymania wypłaty odszkodowania już w 48 godzin lub naprawy samochodu w ciągu 7 dni roboczych. 

- Jednym z kluczowych elementów strategii Allianz na świecie i w Polsce jest digitalizacja. Wdrożenie nowej platformy sprzedaży w Internecie to część realizacji tej strategii i odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów – tłumaczy Marcin Warszewski.

wstecz