Aegon Polska z aplikacją Mój Aegon

Dodano: 07-04-2021
Publikator: informacja prasowa

Aegon Polska udostępnił nową aplikację – Mój Aegon, która umożliwia zdalną sprzedaż ubezpieczeń na życie.

Nowa aplikacja umożliwia zdalne składanie wniosków i podpisywanie umów ubezpieczenia na życie. Natomiast uwierzytelnianie tożsamości opiera się na usłudze mojeID.

- Dzięki realizacji całego procesu online agent ma pełną kontrolę nad przebiegiem sprzedaży ubezpieczenia. Kluczowe elementy tego procesu związane z potwierdzeniem tożsamości czy podpisaniem dokumentów przez klienta mogą teraz być wykonane sprawniej, nawet w trakcie jednego kontaktu z klientem. Nasze rozwiązanie pomoże współpracującym z nami pośrednikom zwiększyć efektywność i koncentrować się na najważniejszym aspekcie ich pracy – rozmowie z klientami. Nie byłoby to możliwe bez zapoczątkowanej znacznie wcześniej digitalizacji naszych procesów. Najpierw bowiem powstała nowoczesna aplikacja sprzedażowa Salsa, która prowadzi agenta i klienta przez wszystkie etapy procesu sprzedaży: analizę potrzeb, rekomendację adekwatnego produktu i zebranie informacji koniecznych do wystawienia polisy. Obecnie rozszerzyliśmy ten proces o zdalne potwierdzanie tożsamości i elektroniczny podpis klienta. Jako Aegon chcemy być w czołówce cyfrowych firm ubezpieczeniowych, zapewniając naszym partnerom sprzedaży i klientom w pełni zdalny, wygodny i efektywny proces zarówno zawarcia, jak i późniejszej obsługi ubezpieczenia życiowego  – mówi Jan Zimowicz, członek zarządu Aegon Polska.          

Wdrożone rozwiązanie jest zintegrowane z aplikacją sprzedażową towarzystwa. W przyszłości system ma być wszechstronną platformą do obsługi klienta.

wstecz