Warta umożliwia zgłoszenie szkody przez Facebook Messengera

Dodano: 11-09-2017
Kategorie :

Towarzystwo ubezpieczeń Warta, jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, umożliwia klientom zgłoszenie szkody za pomocą aplikacji Facebooka Messenger. Dzięki temu klient posiadający smartfona może przejść przez proces likwidacji bez konieczności kontaktu telefonicznego czy spotkania z rzeczoznawcą.

– Statystki potwierdzają, że klienci w Polsce stają się coraz bardziej mobilni, oczekując tego samego od firm. Naszym zdaniem, kluczowym momentem relacji klient-ubezpieczyciel jest likwidacja szkód, dlatego jesteśmy prekursorem we wprowadzaniu rozwiązań mobilnych w tym zakresie. Aplikacja Warta Mobile, służąca do zarządzania procesem, stale otrzymuje bardzo dobre oceny od klientów. Dzięki rozwiązaniu Audasmart ubezpieczeni mogą nawet sami wyliczyć kwotę odszkodowania, które tego samego dnia może trafić na ich konto. Teraz wykonujemy kolejny krok, oferując klientom między innymi możliwość zgłaszania szkód za pomocą Facebooka, z którego korzysta dziennie ponad 11 mln Polaków – mówi Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu Warty.

– Profil Warty na Facebooku jest naszą odpowiedzią na potrzeby klientów, korzystających przede wszystkim ze smartfonów oraz aplikacji Messenger. W budowę tej strony i jej funkcjonalności zaangażowane były osoby z wielu działów firmy, oprócz marketingu także likwidacji szkód, operacji, sprzedaży czy IT. Zaproponowane przez nas rozwiązanie jest unikatowe na polskim rynku i pokazuje nasze podejście do obecności w mediach społecznościowych. Chcemy być użyteczni dla klientów, oferując im przydatne treści oraz przyjazne funkcjonalności, ułatwiające kontakt z nami. Dzięki naszemu profilowi na Facebooku korzystanie z ubezpieczeń ma być jeszcze łatwiejsze – dodaje Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.

Przeczytaj cały artykuł
Tagi: it, szkoda
wstecz