UNIQA: samolikwidacja szkód

Dodano: 07-08-2019
Publikator: informacja prasowa

UNIQA udostępniła narzędzie pozwalające na samodzielną likwidację szkody majątkowej. Jest to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy oczekują szybkiej likwidacji szkód.

- Zmieniają się przyzwyczajenia klientów i  standardy myślenia, które obowiązywały przez lata. Nie możemy więc działać tak samo. Bo czy nam się to podoba, czy nie, klienci przenoszą swoje oczekiwania również na ubezpieczenia, w tym na likwidację szkód. Chcą elastyczności, dowolności, załatwienia sprawy od ręki, w dogodnym dla nich momencie – mówi Maciej Czyż, dyrektor zarządzający ds. wsparcia klienta UNIQA. – I tacy chcemy być. Dla klienta, który jest w centrum naszej nowej strategii.

UNIQA stale upraszcza likwidację szkód i wprowadza rozwiązania z myślą o wygodzie klientów. Nowa usługa działa od niedawna, ale już można zaobserwować, że liczba klientów rośnie z dnia na dzień.

- Nowe narzędzie pozwala zlikwidować szkodę wynikającą z zalania. Nasi klienci zgłaszają w roku ok. 50 tys. tego rodzaju szkód. Są one jednymi z najczęstszych. Najprawdopodobniej jesteśmy pierwszym ubezpieczycielem, który wprowadza takie rozwiązanie do szkód masowych  – mówi Maciej Czyż.

wstecz