UNIQA powołuje Rzecznika Klienta

Dodano: 04-09-2020
Publikator: informacja prasowa

Kolejny ubezpieczyciel powołuje Rzecznika Klienta. W UNIQA tę funkcję obejmie Marcin Pyka, który będzie pomagał klientom w rozwiązywaniu spornych spraw.

Nowa funkcja ma wspierać klientów w kontakcie z ubezpieczycielem: ułatwiać uzyskanie kontaktu i pomagać w rozpatrywaniu najtrudniejszych spraw. Marcin Pyka, który został powołany na to stanowisko, jest związany z UNIQĄ od 10 lat. Jego doświadczenie obejmuje sprzedaż oraz ocenę ryzyka produktów ubezpieczeniowych. Od 2019 r. pełni funkcję dyrektora ds. wsparcia klienta w pionie UNIQA dla Ciebie.

- Sprawy sporne pojawią się zawsze, to normalne. Powołanie jednak funkcji Rzecznika Klienta to jasny sygnał, że chcemy, by w procesie reklamacji klient czuł, że chcemy mu pomóc. Sporna sprawa to jeszcze nie konflikt, lecz szansa na lepsze rozwiązanie sytuacji i wyciągnięcie z niej wniosków na przyszłość – mówi Marcin Pyka.

Klient będzie mógł skontaktować się z Rzecznikiem Klienta na kilka sposobów: za pośrednictwem bota, specjalnej zakładki na stronie internetowej lub za pomocą poczty elektronicznej.

– W UNIQA mamy oddzielny pion, który zajmuje się tylko i wyłącznie wsparciem klienta. Powołanie Rzecznika Klienta było dla nas zatem naturalnym krokiem. Coraz bardziej upraszczamy nasze procesy, wprowadzamy automatyzację. Jednak są takie sprawy, do których trzeba podejść indywidualnie i ze szczególną troską o dobro klienta. Czasami musimy wyjść poza nasze procesy i zastosować niestandardowe rozwiązania. Chcemy być elastyczni, by móc zadowolić naszych klientów. Te wyjątkowe doświadczenia na pewno przełożą się później na poprawę naszej stałej obsługi - mówi Maciej Czyż, dyrektor zarządzający ds. wsparcia klienta UNIQA.

wstecz