TU Europa wdrożyła usługę asystenta lotów
Platforma Givt do śledzenia punktualności linii lotniczych została partnerem Grupy Europa. Dzięki współpracy ubezpieczyciel poinformuje swoich klientów o przysługujących im prawach z tytułu opóźnień lotu.
Ubezpieczeni w TU Europie turyści, których loty zostały opóźnione lub odwołane, otrzymują od Givt informacje o możliwości wystąpienia do przewoźnika o odszkodowanie z tego tytułu. Ponadto, zakład ubezpieczeń może pomóc w egzekwowaniu tych praw od spółki.
- Uzupełniamy standardową ofertę ubezpieczenia turystycznego o dodatkowe elementy, które z jednej strony stanowią ułatwienie dla podróżnych, z drugiej wyróżniają nas na rynku. Asystent lotu wpisuje się w naszą strategię towarzyszenia klientom na każdym etapie podróży. Posiadamy też asystenta językowego, który pomaga ubezpieczonym w kontakcie np. z lekarzem czy urzędnikiem za granicą. Jeśli dobrze wykonamy zadania, konsument kupi ubezpieczenie także przy kolejnym wyjeździe - mówi Tomasz Janas, dyrektor departamentu ubezpieczeń turystycznych i gwarancji w Europie Ubezpieczenia.
Givt obecnie pracuje nad technologią, która pozwoli przewidywać możliwe opóźnienia lotów w czasie rzeczywistym, w ten sposób klienci na bieżąco otrzymywaliby informacje o spodziewanych opóźnieniach. TU Europa już zapowiedziała chęć wykorzystania tego rozwiązania.