SIGNAL IDUNA Polska uruchomiło profil na Facebooku

Dodano: 23-03-2017

Pod koniec lutego br. na portalu społecznościowym Facebook swój profil uruchomiło towarzystwo ubezpieczeń SIGNAL IDUNA Polska. Fanpage towarzystwa ma za zadanie promować ubezpieczenia. Jak zapowiada ubezpieczyciel, ma on również informować o wydarzeniach firmowych. Znajdą się tam także konkursy i quizy zachęcające użytkowników do interakcji.

- Zależy nam na lepszej komunikacji z naszymi klientami, edukacji i podnoszeniu świadomości ubezpieczeniowej - zaznacza Patrycja Wojdyga, Kierownik ds. Marketingu i PR w SIGNAL IDUNA.

Wywodzący się z Niemiec ubezpieczyciel SIGNAL IDUNA działa na polskim rynku ubezpieczeniowym ponad 15 lat. Oferuje klientom indywidualnym i grupowym kompleksowe pakiety ubezpieczeń życiowych i majątkowych: NNW, turystycznych oraz zdrowotnych. Jako pierwsze towarzystwo wprowadziło na rynek polski ubezpieczenia zdrowotne z leczeniem szpitalnym.

wstecz