Roman Pałac przedstawił pierwsze cele nowej strategii PZU

Dodano: 13-02-2020

Prezes PZU Życie Roman Pałac w wywiadzie z PAP Biznes powiedział, że prowadzone są już prace nad powstaniem nowej strategii PZU. Ma ona kłaść naciska na rozwój sektora usług zdrowotnych i wzbogacenia oferty dla klientów indywidualnych. 

"Pracujemy nad przygotowaniem nowej, kilkuletniej strategii grupy PZU. Bardzo mocnym elementem w tej strategii będzie segment zdrowotny. Chcemy zbudować pozycję numer jeden na tym rynku”, zapowiedział Roman Pałac.

Zgodnie z założeniami strategii #NowePZU, do końca 2020 roku przychód z działalności Grupy w sektorze zdrowia ma przekroczyć 1 mld zł. Zdaniem Pałaca, suma ta będzie znacznie wyższa. Jak podkreślił, spółka aktywnie działa na rzecz swego rozwoju organicznego, w planach na ten rok są kolejne przejęcia podmiotów.

Prezes PZU Życie dokonał też podsumowania rozwoju kanału bancassurance.

"Nasza współpraca z bankami układa się bardzo dobrze. Liczymy, że udział składki pozyskanej ze współpracy z bankami w łącznej składce grupy PZU będzie rósł. Pełne efekty współpracy z bankami zobaczymy w wynikach w 2020 roku”, powiedział.

Podał, że w tym roku sporo uwagi będzie poświęcone na sprzedaży produktów grupowych, ze szczególnym naciskiem na produkty zdrowotne. Ponadto PZU dąży do uproszczenia oferty ubezpieczeń życiowych dla klientów indywidualnych.

"Chcemy mocniej wejść w segment klienta indywidualnego – do końca roku pokażemy nową gamę produktów ochronnych. Będą one z jednej strony zabezpieczały finansową przyszłość rodziny, a z drugiej strony oferowały opiekę zdrowotną i program długotrwałego budowania oszczędności”, powiedział.

wstecz