Produkty ERGO Hestii dostępne w Banku Millennium

Dodano: 23-08-2016

Ubezpieczenia komunikacyjne marek mtu24.pl, You Can Drive lub ERGO Hestii są dostępne w sprzedaży za pośrednictwem mobilnych rozwiązań Banku Millenium – aplikacji mobilnej oraz serwisie transakcyjnym Millenet. „ERGO Hestia została wybrana przez Bank Millennium m.in. ze względu na atrakcyjne warunki dla szerokiej grupy klientów i zaawansowanie technologiczne” – czytamy w komunikacie prasowym ubezpieczyciela.

- Decyzja o współpracy z Bankiem Millennium jest konsekwencją naszych dotychczasowych działań – obydwie firmy od lat nastawione są na wdrażanie przełomowych rozwiązań technologicznych dla swoich klientów – tłumaczy Małgorzata Harasimiuk–Grodzka, Dyrektor Biura Direct ERGO Hestii. - W strategii Grupy ERGO Hestii obok podstawowego kanału agencyjnego równolegle rozwijamy model sprzedaży ubezpieczeń w formule direct. Dotyczy to znanych na rynku produktów z oferty mtu24.pl oraz You Can Drive. Cieszy nas, że współtworzymy pierwsze w Polsce rozwiązanie umożliwiające zakup wybranego ubezpieczenia od początku do końca w telefonie za pośrednictwem banku. To równoległa droga obok naszego głównego kanału dystrybucji ubezpieczeń przez pośredników, gdzie dzięki wdrażanemu właśnie rozwiązaniu iHestii, stawiamy głównie na rozbudowane doradztwododaje Małgorzata Harasimiuk–Grodzka.

Zakład ubezpieczeń w sposób szczególny kieruje swą ofertę do młodych kierowców z pokolenia Y, którzy są już przyzwyczajeni do nabywania produktów oraz usług, w tym ubezpieczeń poprzez internet.

Aplikacja mobilna wykorzystuje technikę skanowania kodu graficznego Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu, dzięki czemu zakup polisy będzie jeszcze szybszy i sprawniejszy. Nowe rozwiązania umożliwiają także łatwy sposób opłaty, chociażby poprzez rozłożenie składki na 12 płatności bez dodatkowych opłat. Daje to dodatkowe opcje dla klientów np. wybrania szerszego zakresu ubezpieczenia. Stanowi także odpowiedź na zmiany cen ubezpieczeń – dzięki rozłożeniu składki na miesięczne płatności ostatnie wzrosty opłat za OC będą mniej odczuwalne dla klientów. Natomiast, przy wyborze płatności jednorazowej klient może wybrać, czy chce dokonać płatności z konta czy karty kredytowej.

Oprócz standardowego OC klienci mają też do wyboru kilka wariantów Autocasco, różniących się m.in. zakresem zdarzeń objętych ochroną, metodą likwidacji szkody czy zakresem terytorialnym. W ramach Autocasco będą mogli skorzystać z AC mini, które obejmuje swoim zakresem szkody częściowe i całkowite spowodowane działaniem żywiołów lub kradzieżą. Dodatkowo, klienci mają również możliwość rozszerzenia polisy o popularne ubezpieczenia typu Assistance, NNW czy ubezpieczenie szyb.

Ubezpieczenia komunikacyjne nie są jedynymi produktami dostarczanymi w ramach współpracy Banku Millenium i ERGO Hestii. Instytucje już zapowiadają rozszerzenie oferty o ubezpieczenia mieszkaniowe, a w kolejnym etapie ubezpieczenia podróżne.

- Wybór pierwszego partnera projektu nie był przypadkowy. Szukaliśmy oferty, która obejmie jak najszerszą grupę klientów Banku Millennium. Produkty naszego partnera  pozwalają nam zaoferować atrakcyjne warunki ubezpieczenia zarówno zamożnym klientom, jak i tym posiadającym pojazdy średniej klasy. Dobre warunki ubezpieczenia znajdą też u nas młodzi kierowcy. Rozpoczynamy od ubezpieczeń komunikacyjnych, ale pracujemy już nad rozszerzeniem oferty o ubezpieczenia podróżne. Kolejnym krokiem będą ubezpieczenia mieszkaniowe  – mówi Tomasz Misiak, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.

wstecz