Proama daje 70% zniżki za bezszkodową jazdę. Właśnie wystartowała kampania reklamowa

Dodano: 08-11-2017

Proama rozpoczęła kampanię reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych. Ubezpieczyciel informuje, że kierowcy za bezszkodową jazdę mogą zyskać nawet 70% zniżki.

- W spocie podkreślamy, że cenimy bezszkodowość, a co za tym idzie bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Kierowcom, którzy jeżdżą najbezpieczniej, oferujemy wysokie, bo sięgające nawet 70%, zniżki bonus-malus na ubezpieczenie samochodu. Jesteśmy bowiem świadomi, że naszym zadaniem jako ubezpieczyciela jest również promowanie bezpiecznego zachowania na drodze – podkreśla Marta Bartosiewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali.

15-sekundowe spoty są emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN24 i TVN Turbo. Kampania trwa także w Internecie, filmy promocyjne są dostępne m.in. w serwisie YouTube czy na specjalnej platformie komunikacyjnej Proamy.

Koncepcja spotu została opracowana przez agencję Change/Serviceplan. Produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, a za kampanię w Internecie SMG.

wstecz