Pracownicy Generali zostali przeszkoleni z udzielania pierwszej pomocy

Dodano: 29-09-2017

Grupa 9 pracowników Generali ukończyła kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy. Ochotnicy otrzymali certyfikaty potwierdzające ukończeniu kursu i zdanie egzaminów z wiedzy teoretycznej jak i umiejętności praktycznych.

Do kursu z Generali przystąpiło 9 osób, na co dzień zajmujących się sprzedażą, wsparciem biznesowym, likwidacją szkód, IT i audytem. „Ratownikiem Generali” zostali: Piotr Bułka, Ewa Rejniewicz-Koziupa, Magdalena Trzecińska, Sylwia Józwik, Sebastian Koziński, Paweł Miąsek, Tomasz Romanik, Maciej Nielubowicz oraz Mariusz Karauda.

Kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy daje najwyższy poziom kompetencji w zakresie ratownictwa medycznego dla osób bez kierunkowego wykształcenia.

„Przez bardzo długi czas termin bezpieczeństwo kojarzył się w instytucjach finansowych przede wszystkim z bezpieczeństwem informatycznym. Regulacje RODO poniekąd wymusiły przypomnienie o istotnej roli bezpieczeństwa fizycznego, które jest szalenie ważne chociażby w kontekście ochrony danych osobowych. W Generali wychodzimy jeszcze dalej poza te utarte schematy interpretacyjne. Dla nas bezpieczeństwo jest również bardzo silnie związane z życiem i zdrowiem naszych klientów, pracowników i współpracowników. Teraz możemy o nie zadbać wykorzystując kompetencje naszej grupy Ratowników” – komentuje Piotr Bułka, członek Zarządu Generali odpowiedzialny między innymi za informatykę oraz bezpieczeństwo w spółce.

„Uzyskanie tytułu jest początkiem szerszej inicjatywy – będziemy chcieli włączyć naszą grupę do Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego. Do tej pory pomagaliśmy zabezpieczać przede wszystkim wydarzenia publiczne, w które zaangażowane było Generali, teraz będziemy mogli robić to samodzielnie. Będziemy chcieli też pokazywać, jak ważna jest umiejętność ratowania innych i jak robić to dobrze” – zapowiada Bułka.

wstecz