Porówneo bada źródło ruchu na swojej stronie

Dodano: 23-07-2019
Publikator: informacja prasowa

Porównywarka ubezpieczeń przeprowadziła analizę, z której wynika, że ponad 50% użytkowników Porówneo poszukuje polisy poprzez urządzenia mobilne.

Cały czas zauważalny jest wzrost popularności sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w e-handlu. Chociaż część kierowców jest przyzwyczajona do tradycyjnego sposobu zakupu ubezpieczenia to rośnie liczba osób, które widzą zalety nabywania polis przez internet. Często obserwowanym trendem podczas wyboru i zakupu OC ppm. jest wielokanałowość. Klienci często sprawdzają oferty w popularnych porównywarkach ubezpieczeń, a następnie kontaktują się z konsultantami wybranego towarzystwa ubezpieczeń w celu uzgodnienia szczegółów zakupu polisy.

Z analizy przeprowadzonej przez Porówneo wynika, że przeważającą grupą korzystającą z serwisu byli posiadacze urządzeń mobilnych (53%). Z porównywarki najczęściej korzystają młodzi mężczyźni w przedziale wiekowym od 25 do 34 lat. Może to wynikać z faktu, że osoby z krótkim stażem jako kierowca muszą liczyć się z najwyższą oferowaną przez TU kwotą OC ppm. Dzieje się tak ze względu na fakt, że statystycznie młody, niedoświadczony kierowca najczęściej jest uczestnikiem zdarzeń drogowych. Zauważalna jest również dominacja internautów z dużych skupisk miejskich. Prawie 40% wyszukujących to mieszkańcy Warszawy i okolic.

wstecz