PKO Ubezpieczenia wdraża centralne oprogramowanie

Dodano: 09-05-2016
Kategorie :

PKO Ubezpieczenia uruchamia uniwersalny, nowoczesny portfel produktów finansowych dla klientów PKO Banku Polskiego. Rozwiązanie TIA posłuży jako platforma do zarządzania pełną gamą produktów ubezpieczeniowych, w tym definiowania produktów, administrowania polisami oraz zarządzania szkodami.

Wdrożenie systemu było możliwe dzięki współpracy pomiędzy TIA Technology i Sygnity S.A, która podpisała umowę z PKO Ubezpieczenia. Sygnity była odpowiedzialna za wdrożenie systemu, w tym dopasowanie rozwiązania do indywidualnych wymagań klienta.

Wdrożenie głównego systemu obsługi ubezpieczeń należy do najbardziej złożonych przedsięwzięć i firmy nie podejmują ich z łatwością. Dlatego zaangażowanie, ścisła współpraca oraz doświadczenia i referencje z wcześniejszych wdrożeń danej technologii są bardzo ważne.

Centralne rozwiązanie TIA umożliwi PKO Ubezpieczenia m. in.:

  • Wspieranie strategii rozwoju PKO Banku Polskiego poprzez rozszerzenie istniejących relacji z klientami banku i osiągnięcie większego udziału w rynku produktów ubezpieczeniowych
  • Skutecznie dostarczenie produktów ubezpieczeniowych zarówno niezależnie, jak i w ścisłej integracji z produktami bankowymi
  • Szybkie dostarczanie nowych produktów ubezpieczeniowych na rynek dzięki dużej elastyczności i wysokiej konfigurowalności produktów w TIA

"PKO Ubezpieczenia wykorzystuje nasze rozwiązanie, m.in. w zakresie elastycznego tworzenia produktu w nieograniczonej gamie linii produktowych, przy tym w bardzo krótkim czasie" -mówi Marek Przybysz, odpowiadający za operacje TIA Technology w Europie Centralno-Wschodniej.

wstecz