PKO BP kończy prace nad platformą e-commerce do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych

Dodano: 19-06-2018

Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP, w wywiadzie udzielonym red. Pulsu Biznesu zapowiedział, że bank chce rozwijać się m.in. w obszarze ubezpieczeń.

„Kilka lat temu spółki z grupy PKO BP nie były liderami swoich kategorii biznesowych, obecnie, oprócz funduszu emerytalnego, wszystkie są w czołówce swoich branż. Zadaniem spółek jest dopełnienie oferty produktowej dla klientów z zakresu zrządzania aktywami, leasingu czy ubezpieczeń — to nasza najmłodsza linia, którą rozwijamy od dwóch lat”, powiedział prezes PKO BP.

Dodał też, że spółka finalizuje prace nad uruchomieniem internetowej platformy do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Ma ona być udostępniona w przeciągu najbliższych dni. Do współpracy w projekcie zostało zaproszonych kilka towarzystw ubezpieczeniowych.

„Chcemy umożliwić naszym klientem dostęp do konkurencyjnej oferty ubezpieczeniowej, szczególnie poprzez kanały zdalne, i dosłownie na dniach, wspólnie z kilkoma towarzystwami ubezpieczeniowymi, uruchomimy platformę sprzedażową ubezpieczeń komunikacyjnych”, wskazał Zbigniew Jagiełło.

wstecz