Open Life zachęca klientów do elektronicznej wysyłki pism

Dodano: 11-09-2018
Publikator: informacja prasowa

Open Life od roku prowadzi politykę paperless, mającą na celu ograniczenie korespondencji papierowej z klientami na rzecz komunikacji elektronicznej. Teraz ubezpieczyciel uruchomił na swojej stronie internetowej specjalną zakładkę informującą o możliwości elektronicznego zgłaszania roszczeń.

– Minął prawie rok, od kiedy uruchomiliśmy opcję wysyłki pism w trybie paperless, o czym informowaliśmy wszystkich klientów w bezpośredniej komunikacji. Do tej pory zgodę na kontakt mailowy dostaliśmy dla ok. 40 tys. aktywnych polis. Nowa zakładka na stronie ma zwiększyć zainteresowanie opcją e-korespondencji i ułatwić podjęcie odpowiednich kroków tym klientom, którzy chcieliby z niej skorzystać – mówi Ewa Przybysz, Zastępca Dyrektora Departamentu Obsługi Klienta w Open Life Życie S.A.

Poprzez formularz na stronie zgloszenie-roszczenia.openlife.pl klient towarzystwa może zgłosić swoje roszczenie jak też przesłać dokumenty niezbędne do zweryfikowania szkody. Dzięki temu rozwiązaniu proces likwidacji szkody zajmuje mniej czasu niż w przepadku tradycyjnej korespondencji. Elektronizacji wysyłki pism nie obejmuje dostarczanie klientom polis, które w dalszym ciągu są wysyłane tradycyjną pocztą.

wstecz