„Odetchnij pełną piersią” – kampania mBanku

Dodano: 03-11-2016
Kategorie :

„Odetchnij pełną piersią” - to hasło kampanii mBanku, która wspiera klientki w podjęciu decyzji o ubezpieczeniu się na wypadek zachorowania na nowotwór złośliwy piersi. Kampania potrwa do końca listopada tego roku.

Rak piersi jest najczęstszym nowotworem diagnozowanym u kobiet w Polsce. Niektóre dane mówią o ponad 16 tys. przypadków rocznie. Niestety, w Polsce z bezpłatnej mammografii korzysta wciąż jedynie ok. 25 proc. kobiet. Dlatego działania przypominające o istnieniu tego zjawiska są tak ważne.

- Ministerstwo Zdrowia ogłosiło październik miesiącem walki z rakiem piersi. To najczęściej występujący nowotwór u kobiet. W całym kraju odbywają się akcje profilaktyczne. Poświęcając chwilę na zastanowienie się nad stanem swojego zdrowia warto też pomyśleć o zabezpieczeniu siebie i rodziny na wypadek zachorowania. W mBanku odpowiedzią na tę potrzebę jest ubezpieczenie mWaleczni – mówi Tomasz Raczyński, wicedyrektor departamentu ubezpieczeń w mBanku.

Mimo iż kampania odnosi się do raka piersi, zakres ubezpieczenia jest znacznie szerszy, a produkt skierowany jest zarówno do kobiet jak i do mężczyzn. Produkt powstał we współpracy z zakładem ubezpieczeń AXA, który jest też współorganizatorem wszystkich działań.

- Wybraliśmy przede wszystkim nowotwory złośliwe, te najczęstsze i z przerzutami, więc najbardziej niebezpieczne, gdyż nie przeżywa ich blisko połowa chorujących. Ich leczenie jest długotrwałe i wyczerpujące, a więc potrzebny jest dodatkowy zastrzyk gotówki, na przykład na zrekompensowanie zmniejszonych dochodów, pokrycie kosztów konsultacji medycznych, badań ambulatoryjnych, opiekę w domy czy pomoc psychologa - mówi Marta Domańska-Trzaskoma, AXA Direct Polska (obecnie AXA Ubezpieczenia) Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży i Innowacji.

Ubezpieczyciele chętnie angażują się w tego typu kampanie, promujące profilaktykę zdrowia. Ostatnio informowaliśmy, że Nationale-Nederlandem podpisało umowę z Braster S.A. w zakresie dystrybucji urządzenia medycznego do samodzielnego badania piersi w domu (czytaj więcej: Nationale Nederlanden wspiera diagnostykę raka piersi). Ubezpieczyciel wspiera również kampanię Movember Polska, która nagłaśnia kwestie profilaktyki nowotworowej wśród mężczyzn (czytaj więcej: Nationale Nederlanden wspiera kampanię zachęcającą mężczyzn do profilaktyki).

wstecz