Nowości dla klientów biznesowych PKO Banku Polskiego

Dodano: 09-08-2021
Publikator: informacja prasowa

PKO Bank Polski wprowadza nowe udogodnienia dla swoich klientów. Przedsiębiorcy mają możliwość m.in. otwarcia rachunku pomocniczego dla swojej firmy, weryfikacji kontrahentów oraz wygenerowania raportu.

Wprowadzone przez PKO Bank Polski nowe rozwiązania są kierowane głównie do klientów biznesowych dla ułatwienia zarządzania firmą zdalnie. Klienci banku mogą otworzyć rachunek pomocniczy w serwisie iPKO lub aplikacji IKO w celu uporządkowania finansów swojej firmy. Na taki rachunek można przelewać pieniądze z konta głównego i zarządzać nimi w dowolny, wygodny sposób. Rachunek pomocniczy można prowadzić w jednej z 22 walut obcych oraz podłączyć kartę debetową wielowalutową i nie płacić za przewalutowanie.

Następnym udogodnieniem dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego jest wprowadzenie zakładki „Biała lista VAT”. Dzięki niej przedsiębiorcy mogą sprawdzić wiarygodność kontrahenta oraz to, czy jego rachunek znajduje się na białej liście podatników VAT, którą prowadzi Ministerstwo Finansów.

- Bankowość online dla biznesu skoncentrowana jest na rozwiązaniach, które mają pomóc klientom wygodnie zarządzać finansami bez potrzeby wizyty w placówce banku. Możliwość zdalnego otwarcia rachunku pomocniczego czy weryfikacji kontrahenta na „Białej liście VAT” bez konieczności korzystania z zewnętrznych wyszukiwarek to rozwiązania, które pozwalają przedsiębiorcom zaoszczędzić czas – mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Formacji Bankowości Firm i Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.

Posiadając rachunek firmowy w banku, klienci mogą pobrać w iPKO kod promocyjny, który daje 50 proc. zniżkę na zakup e-podpisu mSzafir z limitem 1000 podpisów na rok. Taki e-Podpis usprawnia obieg dokumentacji w przedsiębiorstwie i ułatwia podpisywanie umów z partnerami biznesowymi. Promocja dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego trwa do 31 grudnia 2021 r. lub do wyczerpania puli kodów.

Klienci biznesowi PKO Banku Polskiego mają również możliwość korzystania z innych usług ułatwiających zarządzanie firmą w trybie zdalnym. Spośród udogodnień są m. in. rozwiązania dla e-księgowości, zakładanie sklepu internetowego, dostęp do kantoru internetowego iPKO dealer oraz asystent firmowy kontrolujący płatności.

wstecz