Nest Bank z nowymi pakietami ubezpieczeniowymi

Dodano: 18-12-2020
Publikator: informacja prasowa

Nest Bank, we współpracy z MetLife TUNŻiR, wprowadził do oferty nowe produkty dla klientów indywidualnych: Nest dla Dziecka, Nest na Wypadek oraz Nest na Zdrowie.

– Jednym z celów Nest Banku jest oferowanie rozwiązań i usług wykraczających poza standardowe produkty bankowe. W ostatnim czasie udostępniliśmy szereg usług dla przedsiębiorców takich jak np. portal do obsługi faktur czy możliwość założenia strony www za pośrednictwem Sotebuy. Od dawna rozwijamy także naszą ofertę o produkty inwestycyjne i ubezpieczeniowe. Wybierając pakiety ubezpieczeniowe z oferty MetLife, skupiliśmy się na tym, aby były one wszechstronne i zapewniały ochronę, której potrzebuje każdy z nas – zarówno osoby posiadające dzieci, jak i osoby, które chcą zabezpieczyć się indywidualnie na wypadek niespodziewanej choroby czy uszkodzenia ciała – mówi Norbert Duczkowski - Dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych i Ubezpieczeń w Nest Banku.

Nest na Zdrowie to produkt na życie oraz na wypadek zdiagnozowania poważnej choroby: nowotworu złośliwego, udaru lub zawału mięśnia sercowego. W zależności od wybranego pakietu ochroną może być objęte także zdrowie małżonka lub partnera osoby ubezpieczonej. Z kolei Nest dla Dziecka jest przeznaczony dla dzieci w wieku 6 msc.-18 lat. Zapewnia ochronę do 21 r.ż. i wsparcie w przypadku zarówno poważnych jak i drobnych uszkodzeń ciała dziecka oraz pobytu w szpitalu wskutek nieszczęśliwego wypadku. Ostatni z produktów, Nest na Wypadek, ubezpieczenia klienta w razie uszkodzenia ciała powstałego w wyniku nieszczęśliwego wypadku.

- Doświadczenia MetLife w zakresie współpracy z Nest Bankiem pokazują, że jest to godny zaufania partner biznesowy, dbający o komfort i bezpieczeństwo swoich klientów. Dlatego też wszystkie produkty ubezpieczeniowe, które wspólnie przygotowaliśmy, mają na celu zapewnienie faktycznego wsparcia finansowego w trudnych, nieprzewidzianych sytuacjach, które mogą spotkać naszych klientów. Pamiętamy także o ich bliskich i dzieciach, o których bezpieczeństwo również zadbaliśmy przy konstruowaniu naszej oferty. Wiemy, że niezwykle ważne jest również zapewnienie prostego
i przejrzystego procesu zakupu i obsługi ubezpieczenia, co znajduje odzwierciedlenie w możliwości zawarcia umowy ubezpieczenia na odległość – podkreśla Małgorzata Półjanowicz, Dyrektor Departamentu Sprzedaży do Kluczowych Klientów Instytucjonalnych MetLife.  

wstecz