Multiagencja CUK Ubezpieczenia ruszyła z nową kampanią reklamową

Dodano: 20-03-2017

W dniu 20 marca 2017 r. wystartowała nowa kampania reklamowa multiagnecji ubezpieczeniowej CUK Ubezpieczenia. Jest to druga odsłona spotu z łosiem, którym CUK zachęca klientów do porównywania cen ubezpieczeń.

CUK Ubezpieczenia przeanalizowało setki tysięcy kalkulacji wykonanych w porównywarce ubezpieczeń CUK. Z analizy tej wynika, że średnia różnica pomiędzy najwyższą i najniższą składką ubezpieczenia OC samochodu wynosi aż ponad 70%. Jak podaje CUK, nowa kampania ma na celu uświadomić klientów, z korzyści jakie daje porównywanie cen ubezpieczenia.

- Ostatni rok upłynął pod znakiem podwyżek - jak wynika z naszych danych ceny ubezpieczenia samochodu z każdym miesiącem rosły średnio o 5%. Od lat staramy się uświadamiać właścicielom pojazdów, że jedynym skutecznym niezależnie od sytuacji na rynku sposobem na tańsze ubezpieczenie, jest porównywanie ofert wszystkich ubezpieczycieli. Można to zrobić w ponad 230 placówkach CUK Ubezpieczenia w całej Polsce, przez telefon i korzystając z kalkulatora na www.cuk.pl – mówi Adam Wielewicki, dyrektor działu marketingu CUK Ubezpieczenia.

Jak podaje multiagencja ubezpieczeniowa, spot reklamowy będzie można zobaczyć od 20 marca, w kilkudziesięciu najpopularniejszych kanałach TV skierowanych głównie do mężczyzn.

wstecz