Millennium stawia na e-operat

Dodano: 23-12-2020
Publikator: informacja prasowa

Bank Millennium wdrożył e-operat - elektroniczny proces wyceny nieruchomości. Umożliwia on wsparcie klienta w pozyskaniu operatu szacunkowego. Klient otrzymuje operat w ciągu 3-4 dni od oględzin nieruchomości i może go dowolnie wykorzystywać.

Nowe narzędzie jest dostępne dla klientów wnioskujących w Banku Millennium o kredyt hipoteczny. Bank oferuje wsparcie w zleceniu wyceny nieruchomości u jednej z dwóch firm współpracujących z Millennium.

Oględziny mogą być zrealizowane fizycznie lub online, a wycena jest przekazywana mailem lub w formie papierowej. E-operat jest własnością klienta, który może nim swobodnie dysponować.

- Rezygnujemy z fizycznej formy operatu i przechodzimy całkowicie na elektroniczną. Zapewniamy przy tym naszym klientom nie tylko szybką wycenę nieruchomości, ale też, dzięki negocjacjom z rzeczoznawcami, bardzo konkurencyjne ceny. Nie pobieramy też żadnych dodatkowych opłat za przekazanie zlecenia klienta do firmy, a wszystko można załatwić podczas jednego spotkania, dzięki czemu klient oszczędza swój czas – mówi Tomasz Pol, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium. – Wkrótce planujemy udostępnienie kolejnych rozwiązań w ramach projektu digitalizacji hipotek – dodaje Tomasz Pol.

wstecz