Millennium ma 2 miliony aktywnych klientów cyfrowych

Dodano: 03-09-2020
Publikator: informacja prasowa

Do bankowości elektronicznej banku Millennium loguje się regularnie już 2 miliony klientów banku. Klienci trzy razy częściej korzystają z aplikacji mobilnej i robią średnio 5 przelewów miesięcznie.

Klienci najczęściej korzystają z takich usług jak: sprawdzanie historii transakcji, płatności BLIKIEM, płatności bez portfela. Dużym zainteresowaniem cieszą się także usługi dodatkowe, takie jak płatność za bilety komunikacji miejskiej i parkingowe, automatyczne płatności za autostrady Autopay czy zakup ubezpieczeń OC oraz turystycznych.

- Na pierwszy milion klientów aktywnie korzystających z kanałów cyfrowych pracowaliśmy 15 lat, na drugi już tylko 3 lata. Mamy nadzieję, że kolejny milion już wkrótce. Koncentrujemy się na stałym zapewnianiu jak najlepszej obsługi klienta i rozwijamy bankowość elektroniczną. Naszym celem jest, aby wszyscy klienci Banku Millennium wygodnie korzystali z usług cyfrowych – mówi Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium.

wstecz