mfind rozdaje kupony w bankomatach Euronet na zakup ubezpieczenia komunikacyjnego

Dodano: 16-05-2017

W dniu 1 maja 2017 r. ruszyła kampania wizerunkowa i sprzedażowa porównywarki ubezpieczeń mfind.pl w sieci bankomatów Euronet. W ramach akcji, w 370 bankomatach na stacjach benzynowych w całej Polsce, klienci będą mogli odnaleźć ponad milion kuponów o wartości 50 zł na zakup ubezpieczenia OC lub OC/AC za pośrednictwem porównywarki mfind.pl. Kampania „50plus”, skierowana do wszystkich kierowców, ma na celu uświadomienie oszczędności, jakie daje porównywanie ofert wielu zakładów ubezpieczeń przy zakupie ubezpieczeń komunikacyjnych.

– Kierowcy zazwyczaj przepłacają za OC. Różnice w cenach między ubezpieczycielami są dość duże, a w ostatnich miesiącach koszty tych polis jeszcze wzrosły o ponad 50%. Nasze przyzwyczajenia, jak np. korzystanie latami tylko z jednego towarzystwa ubezpieczeniowego, sprawiają, że może nas spotkać niemiła niespodzianka. Zawsze lepiej porównać oferty, zwłaszcza że polisa OC ma taki sam zakres we wszystkich towarzystwach – tłumaczy Bartosz Salwiński, członek zarządu mfind.pl.

Każdy klient, który pobierze potwierdzenie transakcji z jednego z biorących udział w akcji bankomatów, otrzyma specjalny kupon z kodem. Dzięki niemu, kierowca uzyska dodatkowe 50 zł na zakup ubezpieczenia komunikacyjnego na stronie porównywarki, a także po udzieleniu odpowiedzi na jedno proste pytanie konkursowe. – Nagradzamy klientów, którzy świadomie kupują polisy. Mamy nadzieję dotrzeć do wielu z nich w ten sposób i zachęcić do skorzystania z porównywarki – mówi Salwiński. – Jak ktoś raz przekona się, że za to samo może zapłacić nawet 500 zł mniej, to jesteśmy pewni, że będzie korzystał z porównywarki regularnie.

– Coraz chętniej kupujemy przez internet, a to oznacza, że wiemy, jak ważne jest porównywanie cen. Nowoczesne narzędzia internetowe bardzo nam to ułatwiają – podkreśla Bartłomiej Roszkowski, prezes mfind. – W ciągu ostatnich miesięcy gwałtownie wzrosła liczba zapytań o ubezpieczenia komunikacyjne w popularnych przeglądarkach. To skłoniło nas do podjęcia szerszej akcji i przekonania tych, którzy jeszcze nie znają naszego narzędzia do tego, by je wypróbować. Internauci dokonują już ponad 37 tysięcy kalkulacji miesięcznie – dodaje prezes mfind.pl.

Porównywarka ubezpieczeń, w ramach prowadzonej akcji planuje kilka odsłon i współdziałanie z dużymi partnerami. – Na razie działania zaplanowane są do końca roku, ale nic nie stoi na przeszkodzie, byśmy przedłużyli akcję. Chcemy po prostu być tam, gdzie są kierowcy, gdzie tankują, pobierają pieniądze, robią zakupy lub dowiadują się czegoś ciekawego o motoryzacji. W takich kojarzących się z samochodami miejscach będziemy przypominać o obowiązkowym ubezpieczeniu i możliwości porównania cen. Po to, by kierowca kupił jak najlepsze ubezpieczenie – mówi Roszkowski.

wstecz