mBank reklamuje ubezpieczenia od AXA

Dodano: 07-09-2017

Rozpoczęła się kampania reklamowa mBanku. Przebiega pod hasłem „Bo prosto znaczy bezpiecznie”. W trzech spotach są przekazywane trzy proste informacje dotyczące ubezpieczeń od AXA dostępnych w ofercie banku.

Idea kampanii polega na krótkiej i konkretnej prezentacji korzyści z zakupu ubezpieczenia w mBanku, co ma wskazywać przede wszystkim na prostotę i szybkość realizacji usług ubezpieczeniowych. Jako zalety oferty ubezpieczeń AXA wymieniono sprawną likwidację szkód komunikacyjnych, automatyczne pobieranie składki z konta ubezpieczonego oraz możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego poprzez aplikację. Wszystkie spoty łączą dwaj bohaterowie - mężczyzna i jego pies.

Spoty będą emitowane w telewizji i internecie. Za kreację i strategię odpowiadają agencje Grey Worldwide Warszawa i Brand New Heaven. Planowanie i zakup mediów powierzono Mindshare Polska. VML Poland zajmuje się działaniami w Internecie.

wstecz