LINK4 powołał Rzecznika Klienta

Dodano: 28-05-2020
Publikator: informacja prasowa

LINK4, jako trzeci ubezpieczyciel w Polsce, utworzył w swojej organizacji stanowisko Rzecznika Klienta. Funkcję tę będzie sprawowała Barbara Bochyńska, odpowiadająca dotychczas w firmie za relacje z klientem.

– W pełnieniu tej funkcji istotne jest spojrzenie z perspektywy naszego klienta. My tę perspektywę w LINK4 rozwijamy od lat, ale czasem potrzebny jest dodatkowy dialog, by dostrzec przestrzeń do konsensusu tam, gdzie go nie ma. Chcę być w firmie także głosem naszych klientów, bo to od nich często otrzymujemy cenne informacje, które mogą pomóc nam rozwijać wewnętrzne procesy – wyjaśnia Barbara Bochyńska, Rzecznik Klienta w LINK4.

Powstanie nowej funkcji w strukturach LINK4 ma na celu wzmocnienie relacji ubezpieczyciela z klientami. Rzecznik ma zajmować się najbardziej skomplikowanymi sprawami, które zostały już rozpatrzone w trybie reklamacji, a ich wynik nadal nie satysfakcjonuje klienta. Swoje decyzje będzie podejmować na podstawie obowiązujących przepisów prawa, uwzględniając jednocześnie okoliczności danej sprawy i szeroko pojętą perspektywę klienta.

– Stawianie naszego klienta w centrum wszystkich procesów biznesowych jest zgodne z realizowaną kolejny rok strategią, a powołanie rzecznika klienta to całkowicie naturalny krok w programie strategicznych zmian. Chcemy, by klient czuł się zaopiekowany na każdym etapie naszej wspólnej relacji, nawet jeśli jego ocena różni się od naszej. Nie boimy się trudnych rozmów, bo tam, gdzie rzeczywiście jest przestrzeń do dialogu, chcemy być aktywni – wskazuje Agnieszka Wrońska, prezes zarządu LINK4.

Barbara Bochyńska związana jest z rynkiem ubezpieczeniowym ponad 20 lat. Doświadczenie zdobywała w kilku towarzystwach ubezpieczeń, w obszarze likwidacji szkód majątkowych i osobowych, również z międzynarodowych programów ubezpieczeniowych. W 2017 r. w LINK4 odpowiadała za projekt Prosty Język, zmieniając komunikację z klientami na prostą i zrozumiałą. Od 2019 r. koordynuje prace zespołu odpowiadającego za relacje z klientem.

Z Rzecznikiem Klienta można skontaktować się za pośrednictwem formularza online dostępnego w Strefie Klienta LINK4.

wstecz