Klienci PKO Ubezpieczenia potwierdzą swoją tożsamość za pomocą usługi mojeID

Dodano: 29-07-2020
Publikator: informacja prasowa
Kategorie :

PKO Ubezpieczenia uruchomił nową usługę potwierdzania tożsamości online. mojeID ma pomóc klientom przy zgłaszaniu szkód komunikacyjnych.

- Korzystamy z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, które są ułatwieniem dla klientów i w przypadku likwidacji szkody komunikacyjnej, skracają jej czas. Szybka i sprawna obsługa w takiej sytuacji jest szczególnie ważna, bo właśnie wtedy nasi klienci chcieliby jak najszybciej otrzymać pomoc. Dlatego w przypadku szkód komunikacyjnych, cały proces zgłoszenia szkody jest zdalny, a mojeID poprzez elektroniczne potwierdzenie tożsamości, dodatkowo je upraszcza – mówi Leszek Skop, członek zarządu PKO Ubezpieczenia.

mojeID to bezpieczne narzędzie do zdalnego potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Pozwala klientowi na dostęp do serwisu dostawcy usługi, umożliwiając potwierdzenie swojej tożsamości przy wykorzystaniu loginu i hasła do swojego konta bankowego. Korzystanie z tej metody umożliwia załatwienie wielu spraw przez Internet, bez konieczności osobistego potwierdzenia danych osobowych.

wstecz