Klienci Nationale-Nederlanden potwierdzą tożsamość za pomocą mojeID

Dodano: 10-06-2020
Publikator: informacja prasowa

Ubezpieczyciel wdrożył usługę mojeID, która umożliwia zdalną weryfikację tożsamości. mojeID jest zarządzane przez KIR. Dzięki temu rozwiązaniu, dostęp do kont użytkowników i korzystanie z nich są jeszcze wygodniejsze i bezpieczniejsze.

mojeID można wykorzystać do weryfikacji tożsamości w usłudze n-serwis, zarówno przy rejestracji, jak i w przypadku konieczności odzyskania dostępu do konta. Tożsamość będzie potwierdzana przez zaufany podmiot, który wcześniej zweryfikował dane klienta, np. bank prowadzący jego rachunek.

– Praktycznie w każdym aspekcie funkcjonowania gospodarki można zaobserwować przyspieszenie w rozwijaniu i udostępnianiu usług cyfrowych. Coraz więcej spraw chcemy i możemy załatwiać online, przy pomocy kilku kliknięć. Aby możliwe było bezpieczne i efektywne dostarczanie usług w modelu zdalnym, potrzebne jest sprawdzone narzędzie weryfikacji tożsamości użytkownika. Taką funkcję spełnia mojeID. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy z Nationale-Nederlanden możliwe będzie poszerzenie gamy usług cyfrowych, dostępnych dla klientów firmy – podkreśla Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR.

wstecz