infoNina – nowy voicebot od Alior Banku

Dodano: 24-02-2021
Publikator: informacja prasowa

Alior Bank uruchomił nową technologię, która ma usprawnić kontakt z klientami – głosową asystentkę infolinii infoNinę.

– Prace nad asystentką głosową ruszyły w Alior Banku na długo przed zagrożeniem epidemiologicznym, jakie niosło za sobą pojawienie się koronawirusa. Niewątpliwie przyspieszył on nasze działania w tym zakresie. W czasie pandemii preferowaną formą kontaktu jest właśnie kanał zdalny. Nasi klienci oczekują, że będzie on tak samo szybki i tak samo pomocny, jak w przypadku spotkania z bankierem w placówce. Jesteśmy przekonani, że voicebot InfoNina odpowie na te oczekiwania – mówi Mariusz Piturecki, dyrektor Działu Digitalizacji i Rozwoju AI w Alior Banku.

Klienci już teraz mogą korzystać z infoNiny, która potrafi rozpoznać intencję rozmówcy i na tej podstawie przekierować do odpowiedniego doradcy. W późniejszych etapach mają być dodane kolejne funkcje, np. tłumaczenie przez robota prostych czynności, jak logowanie do aplikacji mobilnej.

wstecz