GEO Care od Europ Assistance Polska – aplikacja mobilna usprawniająca pomoc drogową

Dodano: 25-10-2016
Kategorie :

Aplikacja mobilna GEO Care od Europ Assistance Polska, usprawniająca i przyspieszająca proces organizacji pomocy i współpracy z pomocami drogowymi umożliwia śledzenie trasy przejazdu usługodawców. Pozwala to na przekazywanie bieżących informacji o statusie realizacji sprawy oczekującemu pomocy klientowi.

Klienci branży ubezpieczeniowej najczęściej potrzebują szybkiej pomocy w nieprzewidzianych sytuacjach życia codziennego takich jak awaria, wypadek, czy nagłe zachorowanie. W tej sytuacji istotną rolę odgrywają nowe technologie. Ubezpieczyciel postanowił wykorzystać je do stworzenia aplikacji usprawniającej obsługę oraz skracającą czas realizacji pomocy i organizacji świadczeń, przysługujących klientom w ramach ubezpieczeń assistance.

Jak podaje portal prnews.pl, aplikacja składa się z dwóch głównych modułów i bramki komunikacyjnej do wymiany danych. Pierwszy z nich stanowi aplikację dla koordynatorów pomocy, dzięki której, automatycznie generowane zlecenie wraz z numerem sprawy i danymi pojazdu wysyłane jest przez koordynatora do pomocy drogowej na podstawie mapy i bieżącej pozycji holownika. Drugi natomiast będący aplikacją zainstalowaną na urządzeniach mobilnych usługodawców, dzięki sygnałowi GPS, pozwala na zlokalizowanie aktualnej pozycji pomocy drogowych. Operatorzy pomocy drogowej mogą z pozycji aplikacji przyjmować/odrzucać i przekazywać zlecenia, oznaczać statusy sprawy, robić zdjęcia, wysyłać komunikaty operatorom, a także komunikować się z klientem i centrum zgłoszeniowym ubezpieczyciela.

- Głównym założeniem rozwoju usług assistance jest nie tylko szybka i skuteczna pomoc, ale też jak najmniejsze angażowanie klienta w proces organizacji tej pomocy. W związku z tym postanowiliśmy przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii zagwarantować naszym klientom, jeszcze lepszą jakość świadczonej pomocy. Aplikacja mobilna pozwala np. na śledzenie poprzez GPS trasy przejazdu usługodawców, dzięki czemu klient, który oczekuje pomocy, będzie mógł na bieżąco otrzymywać informację o statusie realizacji sprawy - mówi Rafał Marczewski, Dyrektor Departamentu Operacyjnego & IT w Europ Assistance Polska.

Ubezpieczyciel planuje wdrożenie kolejnych usprawnień w procesie realizacji usług dla swoich klientów jeszcze w listopadzie.

wstecz