Generali przyspiesza wypłatę odszkodowań po nawałnicach

Dodano: 28-08-2017

Generali informuje, że prowadzi wiele działań mających na celu pomoc i przyspieszenie procesu likwidacji szkód powstałych w wyniku ostatnich nawałnic. Ubezpieczyciel wdrożył uproszczone procedury. Jak podaje, część szkód zamykanych jest już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej. Ponadto, zarówno pracownicy jak i rzeczoznawcy Generali pracują w terenie 7 dni w tygodniu.

- Zorganizowaliśmy mobilne biuro działające w województwie wielkopolskim. Dedykowany zespół dokonuje oględzin i wycenia wartość szkody. Ponad 50% przypadków kończy się zawarciem porozumienia z klientem i wypłatą odszkodowania w ciągu jednego dnia – mówi Jakub Jacewicz, członek Zarządu Generali TU SA.

Ubezpieczyciel uruchomił również specjalny numer telefonu (dostępny także dla klientów Proamy) oraz adres e-mail dla poszkodowanych klientów. Generali przygotowało również kilka zasad, które pozwolą szybciej wypłacić klientom należne odszkodowania.

- Zrobimy co w naszej mocy, żeby pomóc naszym klientom, którzy zostali poszkodowani w nawałnicach i jak najszybciej zlikwidować szkodę. Potrzebujemy jednak przy tym ścisłej współpracy z klientem. Od niej zależy jak szybko wypłacimy odszkodowanie - podkreśla Jakub Jacewicz.

wstecz