Generali promuje zdalną sprzedaż ubezpieczeń

Dodano: 16-04-2020
Publikator: informacja prasowa

Generali rozpoczęło nową kampanią reklamową. Promuje w niej proces zdalnego zakupu ubezpieczenia na życie, samochodu oraz domu. W spotach biorą udział agenci i konsultanci towarzystwa, którzy przedstawiają zalety zdalnego zawarcia umowy ubezpieczenia.

Zdjęcia do spotów powstały zdalnie, w warunkach trwającej izolacji. Reklamy są emitowane w social mediach (YouTube, Facebook) oraz w ogólnopolskich portalach. Kampania wspiera wszystkie kanały sprzedaży.

– Tworząc obecną kampanię, zależało nam na zrealizowaniu dwóch najważniejszych celów. Pierwszym z nich było uświadomienie klientom, że w Generali jesteśmy bardzo dobrze przygotowani technologicznie do radzenia sobie w tej trudnej sytuacji. Mamy możliwości i procesy do zdalnej sprzedaży naszych produktów majątkowych i życiowych. Drugim ważnym celem kampanii było wsparcie naszych pośredników w ich codziennej pracy. Liczymy, że zwiększenie naszej obecności w internecie, zachęci klientów do kontaktów z bohaterami i bohaterkami naszej kampanii, z naszymi agentami – mówi Bartosz Kwieciński, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej w Generali.

wstecz