Europ Assistance Polska podsumowało wakacyjne interwencje

Dodano: 08-09-2016
Publikator: Europ Assistance Polska

Europ Assistance Polska przeprowadziło podsumowanie struktury spraw assistance, które miały miejsce latem 2016 r. Według statystyk, podczas tegorocznych wakacji najczęstsze były interwencje dotyczące assistance samochodowego – zgłoszenia te stanowiły 73%. Zaledwie 14% ze wszystkich odebranych zgłoszeń to prośby o pomoc w zakresie problemów medycznych. Najwięcej interwencji – aż 81% - miało miejsce w Polsce.

- Sytuacja związana z bezpieczeństwem skłoniła Polaków do spędzenia wakacji w kraju. W tegorocznym sezonie zauważyliśmy spadek liczby spraw z zagranicy, a najczęściej pomoc udzielaliśmy właśnie w Polsce. Osoby, które wybrały wypoczynek w zagranicznych kurortach najczęściej korzystały z pomocy medycznej w sytuacji nagłego zachorowania, czy nieszczęśliwego wypadku – wyjaśnia Joanna Nadzikiewicz, Dyrektor Handlowy Europ Assistance Polska.

Zgłoszenia dotyczące assistance samochodowego stanowiły 73%, z czego najczęściej kierowcy prosili o assistance przy odholowaniu pojazdu, jego usprawnieniu na miejscu zdarzenia i organizacji pojazdu zastępczego.

Jeśli chodzi o zgłoszenia z zakresu pomocy medycznej, Europe Assistance najczęściej organizowało usługi medyczne i zwracało koszty leczenia, co stanowiło 31% wszystkich spraw związanych z pomocą medyczną. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły nagłych zachorowań i urazów.

Dosyć często Polacy potrzebowali również pomocy związanych z awariami domowymi. Zgłoszenia te stanowiły 13% i najczęściej dotyczyły potrzeby skorzystania z usług specjalistów od naprawy sprzętu RTV AGD i hydraulika.

wstecz