ERGO Hestia wzmacnia zabezpieczenie ciągłości biznesowej

Dodano: 23-09-2020
Publikator: informacja prasowa

ERGO Hestia wprowadziła nową aplikację webową dla agentów - EH24. Nowe rozwiązania pozwala oferować ubezpieczenie w całodobowym trybie 24/7.

Jak podaje ubezpieczyciel, najważniejszą zaletą nowego systemu sprzedażowego jest brak przerw technicznych. Aplikacja działa zarówno w sytuacji wystąpienia zagrożeń, ale też podczas planowej niedostępności systemów, np. z powodu aktualizacji czy prac technicznych.

- Takie przerwy są naturalnym i planowym elementem funkcjonowania oraz rozwijania systemów informatycznych. Dzięki EH24 zarządzanie nimi będzie dużo łatwiejsze – komentuje Bartosz Dołkowski, Dyrektor Departamentu IT w ERGO Hestii.

Nowy system EH24 umożliwia agentom sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych: OC, AC oraz Assistance komunikacyjne oraz mieszkaniowych: All Risk, OC w życiu prywatnym oraz Home Assistance. Ubezpieczyciel planuje sukcesywnie wdrażać do systemu wszystkie swoje produkty.

EH24 działa w prywatnej chmurze. Poza funkcją sprzedaży zawiera też dane historiczne zawartych umów.

Tagi: assistance, agent, ac, it
wstecz