ERGO Hestia promowała w internecie agentów wyróżnionych Znakiem Jakości

Dodano: 13-10-2017

W ramach kampanii „Znajdź Agenta”, ERGO Hestia promowała agentów wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii 2017. Od 4 września do 11 października br. w internecie można było obejrzeć spoty promujące konkretnych agentów. Obejrzało je aż 9,5 mln internautów.

Ubezpieczyciel miał wypromować agentów tam, gdzie są ich potencjalni klienci. Towarzystwo postawiło na wykorzystanie efektu ROPO (research online, purchase offline) i zostało pierwszym towarzystwem ubezpieczeń, które na taką skalę promowało agentów ubezpieczeniowych w ich regionach.

- W tegorocznej edycji Znaku Jakości ERGO Hestii dla nagrodzonych agentów i ich punktów sprzedaży przygotowaliśmy oryginalną nagrodę w postaci spotów reklamowych online – mówi Małgorzata Sztabińska dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii. – Nawyki zakupowe naszych klientów się zmieniają a rozwój technologii sprawia, że coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych i tam poszukuje informacji o produktach. W internecie rozpoczyna się większość procesów sprzedażowych, dlatego kampania online, dedykowana poszczególnym agentom, okazała się doskonałym pomysłem – podsumowuje Małgorzata Sztabińska.

Trzecia edycja Znaku Jakości ERGO Hestii rozpocznie się w styczniu 2018 r.

wstecz