Dobry czas dla pośredników ubezpieczeniowych

Dodano: 19-05-2017

Rozpędzające się inwestycje prowadzone przez sektor MSP oznaczają zwiększony apetyt na kapitał potrzebny do ich sfinansowania. Specjalne oferty dla przedsiębiorców z tej kategorii rozwijają banki, leasingodawcy czy firmy dostarczające wsparcia w windykacji należności. Na rodzącym się trendzie skorzystają też pośrednicy sprzedający usługi finansowe dla biznesu. Wśród osób, które mogą na tym skorzystać, są agenci ubezpieczeniowi, po których sięgają m.in. faktorzy.

- Wiele wskazuje na to, że skończyły się już czasy, kiedy kilka podstawowych produktów kredytowych czy ubezpieczeniowych wystarczyło pośrednikowi do skutecznego funkcjonowania na rynku - mówi Gerard Prądzyński, Dyrektor Rozwoju Sieci Partnerskiej eFaktor S.A.

- Przedsiębiorcy są coraz bardziej świadomi możliwości, jakich dostarcza rynek usług finansowych. Obserwujemy to na swojej działce, widząc jak dynamicznie rośnie zainteresowanie faktoringiem. Łatwo przewidzieć więc, że pośrednicy mający w ofercie także takie usługi mają większe szanse, żeby wsiąść do pociągu z napisem „rosnące zapotrzebowanie na produkty dla MSP” – dodaje Gerard Prądzyński.

Rosnące zainteresowanie przedsiębiorców faktoringiem przyciąga do niego uwagę także pośredników finansowych i agentów ubezpieczeniowych. Panującą obecnie niepewność w tych branżach wykorzystują natomiast faktorzy, którzy chętnie sięgają po osoby związane z pośrednictwem ubezpieczeniowym.

wstecz