Czytelnicy oceniają beinsured.pl

Autor: Paulina Wiensak

Dodano: 11-05-2020
Kategorie :

Dwa lata temu redakcja beinsured.pl poprosiła swoich Czytelników o udział w badaniu satysfakcji z naszego medium. Dziś z okazji małego święta, zespół beinsured.pl postanowił ponownie zajrzeć do ankiet i wypowiedzi, jakie wtedy padły od Czytelników.

A zatem nie bójmy się pochwal, czyli co jest mocną stroną beinsured.pl…

  • 60 proc. badanych było zdania, że treści publikowane przez beinsured są na WYŻSZYM POZIOMIE niż treści publikowane przez inne portale/dzienniki branżowe.
     
  • Najwyższą ocenę w 5-stopniowej skali otrzymaliśmy w kategorii „Rzetelność publikowanych treści”. Otrzymana średnia w tej kategorii wyniosła 4,5 pkt.
     
  • Równie wysoko został oceniony poziom merytoryczny naszych artykułów. Czytelnicy średnio przyznali tu 4,3 pkt.
     
  • We wszystkich pozostałych badanych kategoriach, tj. przystępność treści (styl pisania, słownictwo, itp.), aktualność, przydatność treści i wizualny sposób prezentacji wiadomości, Czytelnicy przyznali nam średnie noty powyżej poziomu 4,1.
     
  • 55 proc. badanych prenumeratorów wybrało płatną wersję beinsured.pl, ponieważ publikowane treści są pomocne w ich codziennej pracy, a 45 proc. jest skłonnych płacić za wersję rozszerzoną, bo w ich ocenie treść dziennika są na wysokim, merytorycznym poziomie. Dodatkowo osoby posiadające płatną wersję cenią sobie: dostęp do autorskich raportów opracowanych przez ekspertów z branży ubezpieczeniowej i finansowej (27 proc. wskazań).
     
  • Aż 93 proc. badanych zadeklarowało, że poleciłoby beinsured.pl innym osobom z branży!
     

Słabe strony? Na pewno istnieją jednak…

jako zespół beinsured.pl dokonamy wszelkich starań, aby każdego dnia być dla Państwa cennym i zaufanym medium. Chcemy, aby beinsured.pl było platformą do wymiany doświadczeń praktyków nie tylko z dziedziny prawa ubezpieczeń. W ostatnim czasie coraz więcej uwagi skupiamy na biznesie ubezpieczeniowym i nie tylko. W tym celu będziemy częściej podejmować tematy istotne dla osób z różnych obszarów działalności ubezpieczeniowej – sprzedaży, HR, marketingu, B2B, nowych technologii. Ponadto, obserwując rynek finansowy, dostrzegamy coraz większe przenikanie się jego poszczególnych sektorów, dlatego postanowiliśmy publikować informacje także dotyczące innych branż m.in. bankowej, inwestycyjnej.

Mamy nadzieję, że nasze starania zostaną przez Państwa docenione i doczekamy się kolejnego jubileuszu okrągłego wydania beinsured :) 

wstecz