Concordia wyróżniona za wdrożenie Centralnego Rejestru Zgód

Dodano: 07-04-2017

Concordia Ubezpieczenia otrzymała wyróżnienie w rankingu „Gazety Bankowej”. Poznańska spółka została nagrodzona za dokonanie w zeszłym rok najbardziej innowacyjnego wdrożenia technologicznego – systemu CRZ 2.0. (Centralnego Rejestru Zgód). System wspomaga proces oceny ryzyka dla niestandardowych zapytań pośredników ubezpieczeniowych, obsługiwany bezpośrednio w systemie sprzedażowym Rubinet.

- Celem wdrożenia projektu CRZ 2.0. było stworzenie rozwiązania informatycznego, umożliwiającego obsługę zapytania o udzielenie zgody na niestandardowe warunki ubezpieczenia, wysłanego przez pośrednika ubezpieczeniowego, bezpośrednio w trakcie procesu sprzedaży. Drugą determinantą było skrócenie maksymalne czasu procesowania takiego zapytania do maksymalnie 24 godzin – wyjaśnia Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia.

Jak podaje spółka, efektem uruchomienia CRZ 2.0. jest m.in. poprawa jakości danych, skrócenie czasu reakcji na zapytanie z sieci sprzedaży, lepsza kontrola nad procesem zapytań, poprawa komunikacji czy udostępnianie partnerom Concordii Ubezpieczenia niezbędnych informacji i narzędzi w jednym miejscu.

- Jedną z pięciu wartości naszej Organizacji, obok współpracy i partnerstwa, otwartości, zaufania i odpowiedzialności, jest także innowacyjność. Słuchamy naszych partnerów oraz klientów, analizujemy nasze wewnętrzne procesy i z tego właśnie rodzą się pomysły na innowacje. Przykładem takiego odpowiedzialnego współdziałania jest projekt CRZ 2.0 – wyjaśnia Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia.

I dodaje – Nowoczesne technologie mają wtedy sens, gdy służą ludziom. Z jednej strony ułatwiają pracę, przyspieszają i usprawniają procesy wewnętrzne, z drugiej natomiast wpływają na większe zadowolenie i jakości obsługi klienta. Cieszę się i jestem dumny z efektu pracy 8-osobowego zespołu, dzięki któremu otrzymaliśmy to wyróżnienie.

wstecz