Concordia kontynuuje kampanię o połączeniu z Generali

Dodano: 13-04-2021
Publikator: informacja prasowa

Kolejny etap kampanii informującej o połączeniu Concordii z Generali, skupia się na promowaniu produktów Generali i Concordii w placówkach banków spółdzielczych.

W bankach spółdzielczych dostępne są produkty Generali, a wkrótce będą też dostępne ubezpieczenia dla branży rolnej – Generali Agro (obecnie Concordia Polska).

– Podobnie jak bankom spółdzielczym zależy nam na kompleksowym zadbaniu o klienta. Połączenie sił istniejących od ponad 100 lat na rynku polskim banków spółdzielczych, z blisko 200-letnią historią i nowoczesnością międzynarodowej marki Generali oraz z doświadczeniem zespołu Concordii wzbogaca i poszerza ofertę ubezpieczeniową. Klientom daje to ogromne możliwości wyboru – mówi Rajmund Rusiecki, członek Zarządu Concordii Polska Grupa Generali.

Spot jest spójny z globalną kampanią reklamową „Zależy nam na Tobie” Grupy Generali.

– Współpracujemy z bankowością spółdzielczą już od ponad 20 lat. Otoczenie rynkowe zmieniało się przez ten czas diametralnie, ale nasze relacje z bankami spółdzielczymi stale się umacniały. Tak jest nadal - to dla nas bardzo ważny partner na dobre, ale i na te trudniejsze czasy. Dla sektora bankowego mamy największy na rynku zespół wsparcia liczący aż 27 opiekunów. Chcemy kontynuować strategię budowania długoter­minowych relacji z naszymi klientami i partnerami spółdzielczymi. Przede wszystkim, chcemy im dostarczać najlep­sze produkty i rozwiązania techniczne, które wspierają ich w codziennej pracy – mówi Tomasz Kromolicki, Dyrektor Sieci Bancassurance Concordia Polska Grupa Generali.

wstecz