Co z naprawą auta w czasie epidemii?

Dodano: 16-04-2020
Publikator: informacja prasowa

W Compensie właściciele aut mogą korzystać z opcji oddania samochodu do warsztatu door to door. Warsztat odbiera samochód do naprawy spod domu klienta, w razie potrzeby podstawia auto zastępcze, a po zakończeniu prac oddaje zdezynfekowany pojazd.

- W przypadku drobnych napraw wizytę można przełożyć na późniejszy termin i w wielu przypadkach nie zablokuje to dostępu do auta. Codziennie jednak spotykamy się z przypadkami, gdy po stłuczkach i kolizjach samochody wymagają pilnej naprawy. Inaczej będą unieruchomione. Gdy nie można zwlekać z naprawą, ale trzeba ograniczyć kontakt z innymi osobami, najlepszym rozwiązaniem jest tzw. door to door. W Compensie świadczymy tę usługę za pośrednictwem 130  naszych warsztatów partnerskich – wyjaśnia Rafał Mosionek, Zastępca Prezesa Zarządu z Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group.

Obsługa przebiega następująco: warsztat otrzymuje drogą elektroniczną dokumentacje szkody, a następnie mechanik odbiera samochód z miejsca zamieszkania klienta. W niektórych okolicznościach podstawiane jest auto zastępcze. Po zakończeniu naprawy, auto – zdezynfekowane – oddawane jest pod dom właściciela.

wstecz