Branża ubezpieczeniowa musi być gotować na digitalizację

Dodano: 09-06-2017
Kategorie :

Digitalizacja poprzez poprawę zarządzania obniży koszty, ale w pierwszym etapie na pewno będzie sporo kosztować – mówił na antenie Polskiego Radia 24 Adam Czerniak, redaktor Polityki Insight i wykładowca w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Jak wskazał rozmówca, rynek ubezpieczeń w Polsce nie jest jeszcze tak zdigitalizowany jak bankowość. W związku z tym, podmioty działające w sektorze ubezpieczeń powinny przygotować się na e-rewolucje. Adam Czerniak przewiduje, że jak wskutek rozwoju internetu zmienił się sektor bankowy tak podobną transformację przejdzie rynek ubezpieczeniowy.

− O ile niektóre produkty ubezpieczeniowe możemy zamówić w sieci, to nadal w Polsce nie ma jeszcze rozwiązania umożliwiającego przeprowadzenie zawarcia ubezpieczenia od początku do końca przez komputer czy telefon komórkowy – podkreślał gość Polskiego Radia 24.

Przeczytaj cały artykuł
wstecz