Bank Pekao z przelewami na telefon dla klientów biznesowych

Dodano: 01-03-2021
Publikator: informacja prasowa

Bank Pekao wprowadził, jako pierwszy w Polsce, możliwość wykonywania przelewów na telefon dla klientów z sektora MŚP i korporacyjnego.

Klienci biznesowi będą mogli wykonywać płatności na numer telefonu zarejestrowanego w bazie Polskiego Standardu Płatności (PSP) – w systemie BLIK. Dotychczas z takiej możliwości mogli korzystać klienci indywidualni. 

– Przelew na telefon pozwoli przedsiębiorcom na przykład na szybkie zasilenie rachunku pracownikowi na potrzeby zapłacenia przez niego faktury, dokonania zakupu firmowego czy wypłacenia mu zaliczki na poczet przyszłego wynagrodzenia. Ta forma płatności sprawdzi się także w tych branżach, w których firma prowadzi rozliczenia z klientami detalicznymi. Może służyć m.in. do przelewania środków w ramach zwrotów, reklamacji czy innej formy roszczenia ze strony indywidualnego odbiorcy, a także do szybkiej wypłaty środków beneficjentom ubezpieczeń lub innych świadczeń, np. socjalnych – mówi Jerzy Kwieciński, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A., nadzorujący Pion Bankowości Korporacyjnej, Rynków i Bankowości Inwestycyjnej.

wstecz