Bank Millennium z nową odsłoną procesów pożyczkowych

Dodano: 04-12-2020
Publikator: informacja prasowa

Bank Millennium wdraża dodatkowe kanały wnioskowania o produkty pożyczkowe. Dodatkowe środki będzie można uzyskać w pełni zdalnie lub hybrydowo - online ze wsparciem pracownika infolinii lub placówki.

- Nieustannie pracujemy nad dostarczaniem rozwiązań pomocnych w trudnej dla nas wszystkich sytuacji związanej z pandemią. Po udostepnieniu m.in. możliwości w pełni zdalnego zakładania konta klientom indywidualnym i małym firmom, teraz przebudowaliśmy nasze procesy pożyczkowe. Wnioskowanie o dodatkowe środki, szczególnie w przypadku trudnej sytuacji finansowej może być stresujące, zależało nam więc, aby cały proces był jak najbardziej transparentny i zrozumiały dla każdego. Dlatego jak zwykle włączyliśmy klientów w proces projektowania. W efekcie powstało wyjątkowo przyjazne rozwiązanie, które umożliwia wnioskowanie o pożyczkę bez potrzeby wychodzenia z domu i zbędnych formalności, a w przypadku osób, które potrzebują wsparcia konsultanta, można z niego skorzystać na infolinii, podczas czatu z konsultantem czy w oddziale i dokończyć wniosek samodzielnie – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Millennium.

Klient banku może zainicjować wniosek kredytowy w dowolnym kanale np. na infolinii lub w placówce i kontynuować go w serwisie internetowym lub aplikacji mobilnej – dzięki podejściu omnichannel. Nowy proces będzie systematycznie udostępniany kolejnym grupom klientów. Jak informuje bank, trwają też prace nad wzbogaceniem wniosku o dodatkowe udogodnienia.

wstecz