Bank Millennium umożliwia klientom mobilną autoryzację transakcji zlecanych w oddziale

Dodano: 01-10-2020
Publikator: informacja prasowa

Bank Millennium udostępnił w swoich oddziałach możliwość potwierdzania transakcji za pomocą Autoryzacji Mobilnej. Jest to kolejny krok w strategii digitalizacji banku i ograniczania dokumentacji papierowej.

Do tej pory wszystkie transakcje realizowane w oddziale były potwierdzane przez klientów poprzez złożenie podpisu. Teraz klienci będę mogli zrobić to poprzez aplikację w telefonie, wystarczy, że uaktywnią Autoryzację Mobilną w swojej aplikacji bankowej.

- Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom jak najlepszego doświadczenia w korzystaniu z usług banku. Autoryzację Mobilną ma coraz większe grono użytkowników. Już około 30% klientów korzystających z kanałów elektronicznych potwierdza swoje transakcje w aplikacji, zamiast przepisywać H@sło SMS. Postanowiliśmy więc pójść krok dalej i wprowadzić tę możliwość dla transakcji zlecanych w oddziałach. Usprawniamy też nasze kolejne procesy w duchu „omni-channel”. Oznacza to, że niezależnie od tego, jaki kanał dostępu wybierze klient, zawsze może załatwić swoją sprawę szybko, łatwo i bardzo wygodnie – mówi Antonio Pinto, Członek Zarządu Banku Millennium, odpowiedzialny za cyfrową transformację organizacji.

W ten sposób klienci mogą zatwierdzać zlecane w oddziale przelewy krajowe, zagraniczne, wpłaty i wypłaty gotówki oraz doładowanie telefonu na kartę. Bank planuje jednak stopniowo wdrażać to rozwiązanie w kolejnych procesach sprzedażowych i operacyjnych z udziałem klienta.

wstecz