Bank BNP Paribas poszerza współpracę z Booksy

Dodano: 24-08-2020
Publikator: informacja prasowa

W ramach współpracy BNP Paribas i aplikacji Booksy, klienci będą mogli umawiać się na spotkania już nie w stu, ale we wszystkich oddziałach banku. Dodatkowo, BNP Paribas zwiększyło liczbę kategorii tematycznych i umożliwia umówienie spotkania na którym wirtualnie będzie obecny tłumacz języka migowego.

Bank był pierwsza instytucją finansową, która umożliwiła zapisy przez aplikację. Czytaj więcej: Z doradcą BNP Paribas można umówić się przez Booksy. Z Booksy korzystają również Credit Agricole i Alior Bank.

Po trzech miesiącach od debiutu funkcjonalności, użytkownicy Booksy mogą już zapisać się na spotkanie z konsultantem we wszystkich oddziałach banku.  

- Nawiązanie współpracy z twórcami aplikacji, która wcześniej była wykorzystywana do umawiania wizyt w salonach fryzjerskich czy kosmetycznych to był akt sporej odwagi. Opłaciło się, o czym świadczą ciepłe reakcje użytkowników i przykłady innych banków, które podążają naszym śladem. Jako pionierzy mieliśmy najwięcej czasu na sprawdzenie funkcjonalności Booksy w praktyce, dlatego teraz z pełnym przekonaniem wdrażamy nowe możliwości na dużo większą skalę – mówi Przemysław Furlepa, wiceprezes Banku BNP Paribas odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej.

wstecz