AXA z nową kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych

Dodano: 04-08-2017

Od początku sierpnia br. AXA ruszyła z kampanią reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych. Jednocześnie ubezpieczyciel wchodzi w kolejny etap zmian, których efektem ma być coraz lepsza obsługa przy likwidacji szkód.

– Bez względu na to czy polisa została zakupiona w internecie, czy u agenta, przy szkodzie liczy się sprawna obsługa i szybka wypłata odszkodowania. Dlatego w pierwszej odsłonie kampanii reklamowej podkreślamy możliwość skorzystania z oględzin pojazdu po stłuczce przy użyciu specjalnej aplikacji na smartfon lub tablet. Nasz pracownik instruuje klienta w czasie rzeczywistym, w jaki sposób powinien pokazać uszkodzenia. Skracamy w ten sposób czas i ograniczamy koszty likwidacji – wyjaśnia Agnieszka Dąbrowska, dyrektor Obszaru sprzedaży, marketingu i obsługi klienta w AXA Ubezpieczenia. Obecnie co trzecia szkoda likwidowana przez AXA zgłaszana jest za pomocą aplikacji.

Przeczytaj cały artykuł
wstecz