AXA ruszyła z kampanią Kierunek Ratunek z okazji Dnia Bezpiecznego Kierowcy

Dodano: 23-07-2017

W dniu 22 lipca 2017 r. AXA ruszyła z kampanią telewizyjną Kierunek Ratunek z okazji obchodzonego w dniu 25 lipca Dnia Bezpiecznego Kierowcy. Ubezpieczyciel ma na celu wzmacniać świadomość, że bezpieczeństwo na drodze to również umiejętność udzielania pierwszej pomocy. Kampania potrwa do 26 lipca 2017 r.

Spot prezentuje, jak wygląda uproszczony schemat pomocy w sytuacji wypadku samochodowego. Film można obejrzeć w telewizji m.in. na: Animal HD, Adventure, ale kino+, AXN, Canal+ Sport, Comedy Central, Discovery Channel, DOMO+, Fox Comedy, HGTV, kuchnia+, National Geographic, nSport, Planete+, Paramount Channel, TLC, Travel Channel, TVN, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Fabuła i TVN Style, ale też na kierunekratunek.pl. Tam również znajduje się e-book przygotowany we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika.

W tegorocznej edycji ubezpieczyciel rozszerzył akcję. - Po pierwsze, postawiliśmy sobie za cel, aby dać możliwość przeszkolenia się z pierwszej pomocy każdemu pracownikowi AXA. Chcemy realnie wpływać na bezpieczeństwo na drodze, a naszym zdaniem wiedza ratunkowa jest jednym z jej elementów. Chcemy też, żeby nasi pracownicy czuli się pewniej w sytuacjach nieplanowanych. Po drugie, chcemy maksymalnie szeroko dotrzeć do naszych klientów z e-bookiem, dlatego będziemy go dołączać do każdej wykupionej w internecie i u agenta polisy komunikacyjnej - wyjaśnia Agnieszka Dąbrowska, dyrektor Departamentu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta AXA Ubezpieczenia.

wstecz