AXA rozszerza ofertę ubezpieczeniową w aplikacji mobilnej mBanku o produkty życiowe

Dodano: 17-06-2019
Publikator: informacja prasowa

mBank rozszerzył portfolio produktów ubezpieczeniowych AXA, sprzedawanych poprzez aplikację mobilną banku. Obecnie w ofercie znajdują się ubezpieczenia turystyczne, mieszkaniowe i od niedawna NNW i na życie, co jest pierwszą taką ofertą na rynku. 

Nowy produkt "Ubezpieczenie życia i zdrowia dla Ciebie i bliskich” dedykowany jest klientom banku i ich najbliższym. Produkt powstał we współpracy z AXA oraz klientami, którzy oceniali m.in. zakres ubezpieczenia. Obie firmy położyły też duży nacisk, by wszystkie dokumenty, w tym ogólne warunki ubezpieczenia, były napisane zrozumiałym dla każdego językiem.

Dla klientów banku przygotowano pakiet kilku produktów m.in. ubezpieczenia na życie (z sumą gwarancyjną do 300 tys. zł), ubezpieczenie na ryzyko diagnozy nowotworowej (zawierający pakiet assistance, w tym wizyty u onkologa i psychologa oraz drugą opinię medyczną, z sumą świadczenia 150 tys. zł) czy NNW (z sumą ubezpieczenia do 150 tys. zł). Z kolei dla bliskich osoby ubezpieczonej przygotowano ubezpieczenie NNW dla partnera i dziecka. Druga opcja zawiera dodatkowo m.in. zwrot kosztów leków i sprzętu rehabilitacyjnego, transport medyczny i konsultacje medyczne. 

- Dynamiczny wzrost liczby klientów korzystających z kanałów cyfrowych oznacza, że ubezpieczyciele muszą zdobywać umiejętności dostosowywania oferty, procesów oraz marketingu kontekstowego do sprzedaży w tych kanałach. A to jest całkowicie nowy rodzaj umiejętności, których nie da się rozwinąć bez doświadczenia długoletniej współpracy z partnerem bankowym, sprawnie poruszającym się w bankowości internetowej i mobilnej. Praktykę, którą zdobywamy z mBankiem, upraszczając procesy i produkty, wykorzystujemy w innych naszych liniach biznesowych – mówi Marcin Wąsikowski, dyrektor zarządzający sprzedażą bancassurance i affinity w AXA.

mBank w komunikacie prasowym potwierdził, że oferta ubezpieczeniowa dostępna w aplikacji zostanie w tym roku rozszerzona o kolejny produkt. Znawcy rynku prognozują, że mogą to być ubezpieczenia komunikacyjne (OC i AC). 

wstecz