Aviva wprowadza ubezpieczenie AC na godziny

Dodano: 18-06-2019

TERAZ by Aviva to nowa marka ubezpieczyciela, który pod tym logo chce sprzedawać swój najnowszy produkt – ubezpieczenie AC z krótkimi okresami ochrony do 30 dni. Polisę będzie można szybko i intuicyjnie nabyć na pośrednictwem aplikacji mobilnej.  

Jak zbadała Aviva, większość polskich kierowców (ponad 70 proc.) nie kupuje ubezpieczeń autocasco. Argumentują to niską wartością pojazdu i wysokim kosztem polisy. Głównie na taki zakup decydują się przed długa podróżą własnym autem lub wypożyczeniem samochodu osobie trzeciej.

Z myślą o klientach, którzy kilka razy w roku używają auta, Aviva stworzyła nowy produkt, dzięki temu rozwiązaniu mogą oni kupić ubezpieczenie AC na okres od 3 godzin do 30 dni. Cały proces zakupu odbywa się online, za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej „TERAZ”, dostępnej w sklepach Google Play i AppStore.

– Jesteśmy coraz bardziej mobilni. Cenimy bezpieczeństwo i wygodę oraz szybki dostęp. Jadąc na urlop z rodziną czy znajomymi nie chcemy, aby zepsuł nam go problem z autem. Do dziś nie było innej możliwości ubezpieczenia niż autocasco ze składką na cały rok. Jako pierwsi wprowadzamy AC na godziny, które można rozszerzyć o assistance. Dajemy to ubezpieczenie kierowcom do ręki w formie aplikacji na smartfony do natychmiastowego wykorzystania. Ubezpieczenia na czas to nowy standard w branży, więc zdecydowaliśmy się na nową markę – TERAZ by Aviva – mówi Adam Uszpolewicz, prezes Avivy.

Ubezpieczenie chroni jedynie pojazdy prywatne: samochód osobowy, terenowy lub van, nie starsze niż 15 lat, o wartości rynkowej poniżej 100 tys. zł. W przyszłości ubezpieczyciel planuje rozszerzyć usługę o pojazdy wynajmowane. TERAZ zawiera dodatkowe rozszerzenia o usługi assistance i na kraje europejskie. Zgłaszanie szkód jest dostępne także na poziomie aplikacji.

Wejściu na rynek nowej marki towarzyszy kampania reklamowa, która rozpoczęła się 18 czerwca br. i potrwa do końca wakacji. Działania reklamowe obejmą telewizję, radio, Spotify, VoD, outdoor (billboardy przy autostradach i drogach szybkiego ruchu), w internecie, w tym mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami. 

– Stawiamy na komunikację, która w nieszablonowy, humorystyczny sposób opowiada o nowej marce i ubezpieczeniu. W spotach przedstawiamy historie osadzone w realnym świecie, ale z przymrużeniem oka. Dzięki temu chcemy wyróżnić się na rynku z naszą niestandardową ofertą – mówi Łukasz Wyrzykowski, senior brand manager w Avivie.

Aviva liczy, że w tym roku z ubezpieczenia AC na godziny skorzysta min. 100 tys. klientów. średnia cena produktu zakupionego na 6 godzin dla 10 najpopularniejszych samochodów mieści się w przedziale od 27 do 38 zł w kraju i od 42 do 67 zł za granicą.  

wstecz