Aviva rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń przez Messengera

Dodano: 29-09-2017

Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych dołączyło do grona ubezpieczycieli sprzedających ubezpieczenia poprzez aplikację Messenger - komunikatora Facebooka. Jak podkreślił ubezpieczyciel, nowy kanał sprzedaży ma pomóc spółce w dotarciu z ofertą ubezpieczeń turystycznych do młodych osób oraz klientów, którzy dokonują zakupu polis poprzez internet.

Proces zakupu ubezpieczenia turystycznego trwa niecałą minutę. Klient jest proszony o udzielenie odpowiedzi na kilka prostych pytań. Na podstawie uzyskanych w ten sposób informacji jest sporządzana oferta. Natomiast sama transakcja, ze względów bezpieczeństwa, odbywa się poza aplikacją. Polisa jest przesyłana na pocztę e-mail klienta.

„To co zyskuje klient, to przede wszystkim szybki i maksymalnie uproszczony sposób zakupu ubezpieczenia” – wskazuje ubezpieczyciel w komunikacie.

Aviva to już trzeci ubezpieczyciel na polskim rynku, który umożliwia zakup ubezpieczenia poprzez Messengera. Do tej pory taką usługę uruchomili PZU i Allianz, który w tym kanale dystrybuuje także ubezpieczenia komunikacyjne.

wstecz