Allianz inwestuje w Lemonade

Dodano: 24-04-2017
Kategorie :

Insurtech Lemonade, którego premiera odbyła się 21 września 2016 r., właśnie został kupiony przez Allianz. Twórcy start-upu chcieli dokonać zmiany dotychczasowego modelu systemu ubezpieczeń na nowy, który będzie opierał się na założeniach ekonomii dzielenia i sztucznej inteligencji.

- Allianz dokłada wszelkich starań by pozostawać w czołówce branży ubezpieczeniowej - powiedział Solmaz Altin, Chief Digital Officer w Allianz. – Na bieżąco śledzimy przestrzeń insurtechów. Doceniliśmy Lemonade pod względem zastosowanej technologii, UX i innowacyjnego modelu biznesowego. Jesteśmy zachwyceni faktem, że staliśmy się udziałowcem start-upu. Za cel postawiliśmy sobie podjęcie działań, które przyczynią się do przyspieszenia rozwoju insurtechu na rynku amerykańskim i poza nim – dodał CDO Allianz. 

- Allianz jest słusznie uważany za jedną z najbardziej innowacyjnych firm w branży ubezpieczeniowej - powiedział Daniel Schreiber, współzałożyciel i CEO Lemonade. - Pomimo wysokich osiągnięć i posiadanych środków, Allianz nie prowadzi polityki konkurencyjnej względem Lemonade. Liczymy na pogłębienie naszego partnerstwa w nadchodzącym roku - dodał.

Więcej o start-upie Lemonade pisaliśmy na portalu beinsured.pl w artykule pt. Aplikacja Lemonade już działa.

wstecz